Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland
Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland, kieruje Joanna Kowalska.
Rozwój marki wiąże się ze zmianami – jak będą wyglądały nowe opakowania? Które z produktów będą dostępne w nowej szacie graficznej?
Zmianę opakowań produktów marki INCOLA zainicjowało w ubiegłym roku pojawienie się nowości, czyli słodkiej Bułeczki. Teraz w odświeżonej szacie graficznej prezentujemy bezglutenową kajzerkę, a niedługo także drożdżówki. Zmieniła się kolorystyka – nowe opakowania są radosne i rzucają się w oczy. To nie jest przypadek, że kampanię dotyczącą kajzerki rozpoczęliśmy latem. Etykieta jest żółta, słoneczna i jednoznacznie kojarzy się z gorącymi wakacjami. Proszę wypatrywać na półkach produktów w kolorowych opakowaniach.
Trend na produkty bezglutenowe z roku na rok zdobywa coraz więcej nowych fanów. Czy polscy konsumenci są otwarci na tę kategorię?
Rosnąca świadomość konsumentów sprawia, że wiele osób sięga po produkty bez glutenu. Jego eliminacja z diety ze względów zdrowotnych wynika z rosnącej liczby rozpoznawanej celiakii czy nietolerancji na gluten. Zainteresowanie naszymi produktami jest też związane z rozwijającym się trendem zdrowego odżywiania i świadomością konsumencką. Klienci zwracają uwagę na składniki, starają się unikać sztucznych dodatków, konserwantów i właśnie glutenu.
GFS Poland sp. z o.o. reaguje na tę tendencję, wprowadzając do swojej oferty coraz więcej produktów bezglutenowych. To ułatwia konsumentom dokonywanie wyborów zgodnych z preferencjami żywieniowymi. Produkty bezglutenowe, jak pieczywo, mąki i makarony, są dostępne w coraz większej liczbie sklepów spożywczych, restauracji i kawiarni w Polsce.
Na jakich działaniach planujecie skupić się w najbliższym czasie?
Najbliższe lata dla GFS Poland będą ciekawe i dynamiczne. Przed nami rozwój i poszerzanie oferty. Będą nowości i unikatowe produkty, które przyciągną uwagę klientów. Naszym celem jest stałe doskonalenie receptur i procesów produkcyjnych, dbanie o wysoką jakość produktów bezglutenowych. Położymy nacisk na edukację i informowanie klientów zarówno o produktach bezglutenowych i ich zaletach, jak i zastosowaniu w diecie osób z celiakią, nietolerancją glutenu czy po prostu eliminujących gluten z diety. Planujemy rozszerzyć współpracę z ekspertami: z dietetykami, lekarzami oraz naukowcami zajmującymi się nietolerancją glutenu, aby zapewnić klientom kompleksową wiedzę i wsparcie.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.